اسلایدر

تاتنهام 2- 4 چلسی: شاگردان، استاد را قصابی کردند
هواداران چلسی

چلسی که در نیمه دوم از حریف عقب افتاد، در نهایت پیروز شیرینی در خانه حریف به دست آورد

سایت گل- چلسی با پیروزی 4-2 در خانه تاتنهام، جایگاهش در صدر جدول رده بندی را حفظ کرد.

در حالی که بسیاری منتظر انتقام گیری ویلاس بواس از باشگاه سابقش بودند، این چلسی بود که با ارائه یک نمایش دیدنی، وایت هارت را غرق سکوت کرد.

در این دیدار ویلاس بواس بار دیگر برد فریدل را در ترکیب اصلی قرار داد اما از موسا دمبله و گرت بیل در ترکیب اصلی خبری نبود.

در سمت مقابل جان تری، کاپیتان چلسی در این دیدار اولین جلسه محرومیت 4 جلسه ای اش را پست سر می گذاشت اما آبی ها در نیمه اول کمتر غیبت او را احسس کردند.

 

در نیمه اول دو ضربه والی مهمترین اتفاقات بازی بودند. ابتدا در دقیقه 4 ضربه والی ویلیام گالاس، کاپیتان تاتنهام روی کرنر سیگوردسون از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما دومین ضربه، قفل دروازه تاتنهام را در دقیقه 18 باز کرد. گالاس تلاش کرد با یک ضربه سر، کرنر چلسی را دفع کند اما توپ در موقعیتی مناسب به کیهیل رسید و او با ضربه ای دیدنی دروازه فریدل را باز کرد.

آبی ها می توانستند در دقیقه 39 به گل دوم برسند اما فریدل به کمک تیر دروازه اجازه باز شدن دروازه تاتنهام برای باز دوم را نداد. در نهایت نیمه اول با تک گل کیهیل به پایان رسید.

ویلاس بواس در بین دونیمه تغییری ایجاد نکرد اما تاتنهام نیمه دوم را کاملا متفاوت آغاز کرد.

 تنها دو دقیقه بعد از آغاز نیمه دوم، تلاش فرتونن، گالاس را در موقعیت گلزنی قرار داد و این مدافع فرانسوی دروازه تیم سابقش را باز کرد.5 دقیقه بعد، جرمین دفو دویستمین گل دوران حرفه ای اش را وارد دروازه چلسی کرد و تیمش را 2-1 پیش انداخت.  
اما این پایان کار نبود و خوان ماتا در دقایق 66 و 69 گلزنی کرد و بار دیگر چلسی را پیش انداخت. ستاره اسپانیایی ابتدا روی اشتباه ویلیام گالاس، گل تساوی را به ثمر رساند و سپس با همکاری آزارد و از بازی خارج کردن گالاس، در موقعیتی تک به تک فریدل را مغلوب کرد.

در حالی که تاتنهام برای رسیدن به گل تساوی تلاش می کرد، استوریج در ثانیه های پایانی یک گل دیگر برای چلسی به ثمر رساند تا جشن شاگردان دی متئو تکمیل شود.

با این پیروزی چلسی 22 امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری